Blind 1/29

Βασικά στοιχεία

Μεγάλη φωτογραφία

Πολύ καθαρή

Λευκές αποχρώσεις προς το καθαρό και όχι προς το μαυρό που είναι το chic

Πολύ μικρά σε όγκο pages

Blind 2/29

La priairie

Πολύ μικρό και στοχευμένο κείμενο

Απαλό χρώμα και παλέτα

Προσεκτικές αντιθέσεις

Fluid

Blind 3/29

H γενική χρήση

Όσο πιο μαζική η απεύθυνση τόσο πληθαίνει το περιεχόμενο και ακόμα περισσότερο

Blind 4/29

Χρήση font και αντιθέσεων

Όσο παραμένει ακριβό το προϊόν οι πληροφορίες κεντράρουν πολύ πιο προσεκτικά και όλες οι λεπτομέρειες θυμίζουν αυτό που πρέπει.

Η λεπτομέρεια είναι πως ο χρήστης θα δώσει πολύ πιο δύσκολα ευκαιρία να αγοράσει κάτι τόσο ακριβό.

Blind 5/29

Dior

Κάθε προϊόν μια συνολική εμπειρία. Αλλάζουμε ανάλογα με το προϊόν και κυρίως τις ιδιότητες του το σύνολο της εικόνας της σελίδας

Blind 6/29

Η μετάβαση

Μια πολύ ενδιαφέρουσα σκέψη είναι πως το κάθε προϊόν έχει πολλά layer-ιστορίες-όψεις και ακόμα πιο συγκεκριμένα για εμάς το προϊόν δεν είναι απλά ένα κουτάκι ή μια σύριγγα

Blind 7/29

Kerastase

Λεπτομέρειες που διαφέρουν.

Μια σύνθετη και ταυτόχρονα απλή σελίδα που εξηγεί στοχευμένα τα σημεία που πρέπει ο χρήστης να δει

Blind 8/29

Προσωποκεντρικό

Η avene όπως και πολλές εταιρίες που θα έμοιαζαν πιο “ιατρικές” έχουν μια πληθώρα προσώπων που προσπαθεί να κάνει το χρήστη να έρθει αρκετά πιο κοντά στο δικό του πρόβλημα και να αντανακλά

Blind 9/29

The bad example

Blind 10/29

Τα παραδείγματα μας

Προϊόν που θέλει να δείχνει πολυτέλεια.

Απλότητα και αέρας

Blind 11/29

Contemporary

Διαχωρισμός και καινοτομία μέσω του δημιουργικού

Blind 12/29

Ο κύκλος

Η ζωή είναι ένας κύκλος. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό για να αρχίσουμε την έρευνα

Blind 13/29

A story nice told

Blind 14/29

Simplicity and Efficience

Blind 15/29

Με ακόμη περισσότερη απλότητα

Blind 16/29

Με τη δύναμη της τυπογραφίας

Blind 17/29

Όταν τον προϊόν μιλά από μόνο του

Blind 18/29

Προσοχή στη λεπτομέρεια του προϊόντος

Blind 19/29

Έντονο και ζωντανό.

Blind 20/29

Παρουσία κλωστής

Blind 21/29

Παρουσίαση προϊόντος

Δημιουργία λιτής παρουσίασης στο σύνολο της σελίδας με φόντο που δημιουργεί την αίσθηση της αιώρησης και της απλότητας

Blind 22/29

A story told in steps

Μια σειρά slides με κέντρο το προϊόν δείχνουν πολύ πληροφορία σπασμένη σε μικρά και ευκολά κατανοητά κομμάτια

Blind 23/29

Η προσοχή στη λεπτομέρεια

Αν αξίζει πρέπει και να φαίνεται.

Η προσοχή στη διαδικασία είναι αυτή που σε ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό

Blind 24/29

Πληροφορία με ενδιαφέρον

Η ταχύτητα που κάποιος μένει στο να διαβάσει περιεχόμενο είναι ελάχιστη

Blind 25/29

Οι τρόποι επικοινωνίας

Είναι πολύ σημαντικό ο χρήστης να έχει πολλούς τρόπους και πολλές ευκαιρίες να επικοινωνήσει με το χρήστη

Blind 26/29

Διαφορετικες αναγκες

Διαφορετικες φορμες

Blind 27/29

Η ιστορία ως σημείο κλειδί για την αφήγηση μας

Blind 28/29

BLIND STUDIO

Valaoritou 07

Thessaloniki

2310 515206

info@blindstudio.gr

Blind 29/29